Επιστροφές Ακυρωσεις

  1. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

 

Αν για οποιοδήποτε λόγο αλλάξτε γνώμη και θελήσετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, θα πρέπει εντός πέντε ωρών  να μας  τηλεφωνήσετε στο 2531037014, ή να στείλετε φαξ στο 2531037038 ή email customers@ioakeimidis.gr, ώστε να μας το γνωστοποιήσετε. Αυτό θα πρέπει να το κάνετε πριν την ενημέρωσή σας για την αποστολή της παραγγελίας σας. Μετά την ενημέρωσή σας για την έναρξη αποστολής της παραγγελίας σας, σε περίπτωση αντικαταβολής, το/τα προιόν/ντα ,ταξιδεύουν με προορισμό την διεύθυνσή σας και δεν είναι εφικτή η ακύρωση της παραγγελίας. Σ αυτή την περίπτωση επιβαρύνεστε με το κόστος επιστροφής των μεταφορικών.


  1. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Έχει παρατηρηθεί ότι πολύ μεγάλο ποσοστό των περιπτώσεων υπαναχώρησης και επιστροφών , οφείλονται στο γεγονός ότι στη διαδικασία της παραγγελίας, δεν επιδεικνύεται μεγάλη προσοχή στην επιβεβαίωση της παραγγελίας ώστε να είστε  σίγουροι γι αυτό που παραγγείλατε, με αποτέλεσμα την βιαστική με λάθος κωδικούς παραγγελία και τελικά την ταλαιπωρία του πελάτη/αγοραστή.

Παρόλαυτά  και με σκοπό την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη/αγοραστή, η www.ioakeimidis.gr  παράλληλα και με την υπάρχουσα νομοθεσία, σας δίνουν  το δικαίωμα να επιστρέψετε  τα προιόντα, χωρίς ζημιά για σας και χωρίς λόγο, μέσα σε προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από τον ακριβή χρόνο παραλαβής των εμπορευμάτων μας από εσάς. Σ αυτή την περίπτωση επιβαρύνεστε με το κόστος επιστροφής των μεταφορικών. Μόνο στην περίπτωση που είναι ελαττωματικό το προιόν, ή σας έχει σταλεί λάθος προιόν εξαιτίας δικού μας λάθους, τότε αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής η επιχείρηση ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΓΕΝΙΕΣ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ Α ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ. Τα χρήματά σας ( αποκλειομένων των μεταφορικών και του ποσού αντικαταβολής  που  υποθετικά πληρώσατε ) θα σας  επιστραφούν άτοκα, μέσα σε 10 ημερολογιακές  ημέρες και σε τράπεζα που θα μας υποδείξετε  ( σε περίπτωση αντικαταβολής )από την ημέρα που θα παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προιόν ή επιστροφή στον λογ/σμό τραπέζης της κάρτας σας με την οποία μας πληρώσατε.

Άν παρέλθει η προθεσμία των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβατε τα προιόντα, τότε ουδεμία επιστροφή ή αλλαγή προιόντος, άρα και επιστροφή χρημάτων, δεν θα γίνεται δεκτή.

Σε περίπτωση που ζητάτε αντικατάσταση του επιστρεφομένου εμπορεύματος και είναι εφικτή, θα γίνει συμψηφισμός και αναλόγως θα χρεωθείτε την διαφορά άν το νέο εμπόρευμα είναι μεγαλύτερης αξίας ή θα σας επιστρέψουμε την διαφορά αν είναι μικρότερης αξίας.

Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο αν τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα είναι στην ίδια κατάσταση  με τα υλικά και τρόπο συσκευασίας όπως δηλ τα παραλάβατε και να συνοδεύονται με τα σχετικά έγγραφά τους δηλ. απόδειξη λιανικής τιμής ή τιμολόγιο ή και το δελτίο αποστολής. Σε καμία περίπτωση το/τα προιόν/τα δεν πρέπει να έχει/ουν  πλυθεί και θα πρέπει να έχει/ουν  τις ετικέτες τους. Δεν επιστρέφονται προιόντα που έχουν επεξεργαστεί ( κοπεί και ρελιαστεί βάσει επιθυμητής διάστασης π.χ. μοκέτες, χαλιά, διάδρομοι ). Επίσης δεν δεχόμαστε επιστροφές προιόντων  που δεν ήταν  άμεσα διαθέσιμα σε μας και έχουν παραγγελθεί ειδικά και αποκλειστικά για εσάς από προμηθευτές μας είτε Ελλάδος είτε από το εξωτερικό. Επίσης, δεν θα πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί για οποιοδήποτε λόγο. Για λόγους υγιεινής δεν επιστρέφονται είδη ύπνου, όπως στρώματα, μαξιλάρια, καλύματα μαξιλαριών, προστατευτικά στρωμάτων, λευκά είδη, όπως σεντόνια, κουβέρτες, κουβερλί.

Συνοψίζοντας για την διαδικασία επιστροφής, ακολουθείτε τα παρακάτω,

  1. επικοινωνείτε οπωσδήποτε τηλεφωνικά στο 2531037014 ή στέλνετε email στο customers@ioakeimidis.gr και αναφέρετε αριθμό και ημερομηνία παραγγελίας, ημερ/νία παραλαβής, όνομα/τρόπο μεταφορέα και τον λόγο επιστροφής, για να συννενοηθούμε,
  2. σε περίπτωση ελαττωματικού προιόντος, ή άλλου προβλήματος στο προιόν, μας στέλνετε φωτογραφία στο μέιλ μας customers@ioakeimidis.gr ή στο μέιλ info@ioakeimidis.gr

 

  1. σας στέλνουμε γραπτά την δική μας συμφωνία επιστροφής, γιατί χωρίς αυτή δεν μπορείτε να επιστρέψετε προιόντα
  2. συσκευάζετε καλά για την προστασία τους, το/τα προιόν/ντα ώστε να μην φθαρεί/ούν κατά την μεταφορά του/τους,
  3. Τοποθετείτε σημείωμα με τον τραπεζικό λογαριασμό που επιθυμείτε να σας γίνει η επιστροφή χρημάτων,
  4. Παραδίδετε τα επιστρεφόμενα στην ταχυμεταφορική εταιρεία από την οποία παραλάβατε την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που παραλάβατε ελαττωματικό προιόν ή λάθος προιόν εξαιτίας δικού μας λάθους, τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν την επιχείρησή μας, διαφορετικά τα μεταφορικά επιστροφής βαραίνουν εσάς. Τα στέλνετε προς ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΓΕΝΙΕΣ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ Α ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ, ΥΠΟΨΗ τμήματος επιστροφών, Χρ. Τσούντα 8 & Κ. Καβάφη 69100 Κομοτηνή, τηλ 2531037014.
  5. Στην περίπτωση που η επιστροφή δεν πληροί έναν από τους προαναφερθέντες όρους, το προιόν θα επιστρέφεται ξανά στον αποστολέα του με δική του χρέωση.

 

Μείνετε Ενημερωμένοι

Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε τις προσφορές και τα νέα μας!